طراحی سایت با پشتیبانی تمام وقت و 24 ساعته


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 15
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 3
:: بازدید سال : 4
:: بازدید کلی : 139

RSS

Powered By
loxblog.Com

وبسایت کرجی وبسایت ساز طراح و سازنده انواع سایت در کرج

طراحی سایت با پشتیبانی تمام وقت و 24 ساعته
دو شنبه 12 آذر 1397 ساعت 21:52 | بازدید : 83 | نوشته ‌شده به دست | ( نظرات )

خیلی از اوقات برای خرید، و اطمینان حاصل از خرید انجام شده، ما به دنبال کالاهایی با پشتیبانی هستیم. کالاهایی که دارای پشتیبانی هستند قابل اطمینان تر بوده و به دلیل داشتن خدمات پس از فروش، می تواند مشتریان را در هنگام بروز مشکل برای کالا، یاری رساند.

البته در خرید یک کالا متوجه می شوید که خرید کالا با گارانتی بعضی شرکت های معتبر، هزینه ی بیشتری دارد و شما را به پرداخت بیشتر سوق می دهد. اما چرا مشتریان به دنبال پشتیبانی آن هم به بهترین شکل می گردنند؟

معمولا مشتریان از کالایی که خریداری کرده اند اطلاعاتی محدود، آن هم در حد استفاده کردن از کالا را بلد هستند. فرض کنید برای کالای خریداری شده مشکلی پیش بیاید. آن وقت است که نقش پشتیبانی معتبر به چشم خواهد آمد.

پشتیبانی از سایت هم به همین گونه است، شما قبل از هر چیز باید بدانید که یک سایت، نرم افزاری است که بر روی وب قرار داده شده است و در دنیای نرم افزار ، نرم افزار بدون پشتیبانی یک ریال هم نمی ارزد.

شرکت طراحی سایت در کرج

همیشه طراحانی موفق هستند که پشتیبانی ویژه برای سایت هایی که طراحی کرده اند قرار دهند. گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سایت مفختر است که با ارائه 6 ماه پشتیبانی رایگان با امکان 10% تغییر در کل سایت بدون گرفتن هزینه، در تمامی 24 ساعت حتی روزهای تعطیل در خدمت شما باشد تا نیازهای شما مشتریان گرامی را برطرف سازد.

همیشه قبل از دادن سفارش کاری که در آن تخصص ندارید، باید اطلاعاتی راجع به سفارش کار و نحوه پیاده سازی سایت بدست آورید. حال چند سوال مطرح می شود:

اطلاعات بدست آورده شده تا چه حد صحیح می باشد؟

در امر طراحی سایت طراحان، شرکت های طراحی سایت و حتی کاربرانشان هر کدام با توجه به تجربه کاری خود و نوع تفکر درباره ی آن تجربه ها، اطلاعاتی درباره طراحی سایت و نحوه پیاده سازی آن در اختیار عموم قرار می دهند.
شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت با توجه به تجربه کاری کارشناسان طراحی سایت خود، می کوشد تا ابتدا اطلاعات شما را در این زمینه بالا ببرد تا بتوانیم به یک ایده کلی دو جانبه درباره سایت شرکتی شما برسیم. آنجا است که می توان به بهترین شکل، به تفاهم کاری و پیاده سازی سایت شما با توجه به سلیقه و اهداف شما رسید.
آیا همیشه طراحی سایت ارزان را باید انتخاب کرد؟ یا باید با قیمت های بالا کار را شروع کرد؟
تعرفه های طراحی سایت مشکلی است که امروزه اکثر ما با آن مواجه هستیم! خیلی اوقات شاهد این موضوع خواهیم بود که وقتی پروژه ای را به چند شرکت برای برآورد هزینه و زمان ارسال می کنیم، قیمت های متفاوتی از آنها می گیریم. در بعضی اوقات این تفاوت به میلیون ها تومان هم می رسد.
چطور است که یک شرکت با یک قیمت کم شروع حاضر است سایتی برای شما پیاده سازی کند که شرکت های دیگر همان سایت را با میلیون ها تومان بالاتر طراحی می کنند؟

شما باید دقت داشته باشید که نه طراحی سایت به قیمت بالا معیار مناسبی برای دادن سفارش است، و نه قیمت پایین تضمین اهداف شما را از یک سایت شرکتی برآورده می کند.

شما برای برآورد هزینه و داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت در کرج تماس باشید.
آیا با برقراری سایت ، سایت در صفحات اول موتورهای جستجوگر مثل گوگل نمایش داده خواهد شد؟
این که سایت شما در صفحه اول گوگل با جستجوی چند کلمه باشد بستگی به یک سری عوامل دارد. شما باید چند کار مختلف انجام دهید:

  • کد نویسی سایت شما برای موتورهای جستجوگر بهینه باشد.
  • مطالب سایت شما هم برای خوانندگان سایت جذاب باشد و هم منطبق با عملکرد موتورهای جستجو باشد.
  • اشتراک گذاری صحیح مطالب در شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.
  • دادن تبلیغات به صورت بنر در سایت های پر بازدید می توانید در رنک سایت شما به دلیل کلیک خوردن سایتتان موثر خواهد بود.
  • مطلب گذاری و بروزرسانی سایت و مطالب آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.

البته اینها فقط بخشی از مواردی است که باید رعایت کنید، مطمئنا موارد اصلی ذکر شده در بالا بسیار زمان بر است و برای افرادی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند شروع کار بکندی انجام خواهد پذیرفت، اما نگران نباشید، همکاران ما با بهره گیری از آخرین متد ها و الگوریتم ها در سریعترین زمان ممکن سایت شما را به صفحه اول گوگل خواهند آورد. با ما تماس بگیرید.

راه کارهای مناسب برای داشتن یک سایت خوب چیست؟
فرض کنید می خواهید ساختمانی را بسازید، این ساختمان را بدون هدف گزاری و بدون طراحی طرح اولیه، طرح نما و طرح دکوراسیون داخلی نمی توان با توجه به نیاز مشتریان و کارفرما ساخت. طراحی سایت هم به همین گونه است، شما باید هدف خود را برای طرح سایت خود پیدا کنید، و برای تحقق بخشیدن به آن هدف، طرح ها و راه کارهای اولیه خود را بازگو نمایید. همکاران ما نیز بعد از مطرح کردن اهداف و تمایلات شما پیشنهاد های خود را در جهت اجرای هر چه بهتر سایتتان خواهند داد.
اهداف سایتهای شرکتی کدامند و چگونه پیاده سازی می شوند؟
سایت های شرکتی بیشتر برای معرفی یک شرکت و محصولات آن به کار برده می شوند. مهمترین بخش سایت، ظاهر آن است، چون مشتریان شما با ظاهر سایت ارتباط برقرار می کنند. پس داشتن یک ظاهر سایت خوب، منطبق با تمامی نمایشگرها اعم از موبایل و تبلت، سازگاری با اکثر مرورگرها و استفاده از آخرین تکنولوژی های طراحی سایت می تواند شما را به این هدف برساند.
پشتیبانی 24 ساعته سایت چیست؟ و چه مزایایی دارد؟
توجه داشته باشید که سایت شما یک نرم افزار است و در دنیای نرم افزار، نرم افزاری که پشتیبانی نداشته باشد و قابلیت بروزرسانی نداشته باشد، 1 ریال هم نمی ارزد. پس همواره سعی کنید با شرکت هایی که خدمات پس از فروش خوبی دارند معامله کنید. شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت با دادن 6 ماه پشتیبانی رایگان و امکان 10% تغییر سایت بدون گرفتن هزینه در این 6 ماه، در تمامی 24 ساعت از طریق شماره تلفن ها و ایمیل ها در خدمت شما کاربران و مشتریان گرامی است تا نیاز شما عزیزان را مرتفع سازد.

با بررسی مطالب بالا می توانید به راحتی اهداف خود را از طراحی سایت شرکت خود انتخاب کرده و انتخاب خود را در رابطه با شرکت طراح سایت خود، بکنید. امیدواریم مطالب فوق برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

برای سفارش و برآورد هزینه سایت خود می توانید فرم زیر را پر نموده تا همکاران ما برآورد هزینه و زمان سایتتان را به شما اطلاع دهند.

شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت با به‌کارگیری استانداردهای جهانی در طراحی و پیاده سازی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب و با بهره گیری از روشهای صحیح و کاربردی در تبلیغات اینترنتی، می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به صورت قابل ملاحظه ای توسعه دهد. تجربه‌ی چندین ساله‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای جامع تبلیغاتی، سیستم‌های اطلاعات و فناوری تولید نرم‌افزار، مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وبسایت , طراح سایت ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: